^_^ here everything is mixed up ^_^

صفحه ی آخر شناسنامه مهم نیست

یه وقتایی باید یه نگاه

تویه اینه به خودت بندازی

 

ببینی زنده ای یا نه ؟!



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت20:07---12 فروردين 1394
مطمعن باشم خودشه؟؟؟؟
پاسخ: اه اره دیگه


الهه
ساعت5:25---12 فروردين 1394
من طوری که برداشت کردم سرچ کردم ایدیشو بجای اندر لاین خط فاصله گذاشتم چون تو کیک نمیشه اندر لاین گذاشت نمیدونم خودش بود یا نه اما من مطمعنم اون عکس خودشو رو پروفایاش نمیزاره و چشای اونم سبز نیست تو اون عکسم مقنعه سرش بود البته اگه خودش بوده که احتمال یه درصدم نمیدم بعدشم اون پریا رو با yمی نوشت البته بازم میگم شاید خودش نباشه تو یه بار دیگه ایدیشو بگوو اونی که من دیدم یه پاپیونم کنار اسمش گذاشته بود در هر صورت مرسی
پاسخ:همونه ولی عکس خودش نیس


الهه
ساعت17:49---9 فروردين 1394
اشکال نداره تو هم درک نکن
پاسخ:ای دی پریا تو کیک اینه اگه میخوای بحرفی باش اندرلاین paria اندرلاین m (مجبور شدم اینطوری بنویسم وگرنه قاطی میشد!!!)


الهه
ساعت18:38---8 فروردين 1394
شرمنده قصد نداشتم ناراحتت کنم
پاسخ: زود قضاوت نکن لطفا


الهه
ساعت14:25---7 فروردين 1394
پس با چی لاین میومدی ؟؟
پاسخ: خانوم گوشیم از وقتی لاینمو حذف کردم خراب شده دروغگو ام خودتی بای


الهه
ساعت2:27---5 فروردين 1394
اجی دلم براتون تنگ شده اصن بیخیال همه چی وایبر داری ؟؟
پاسخ: نه ندارم اصلا گوشی ندارم


الهه
ساعت21:39---2 فروردين 1394
میگی چی کنم عزیزم ؟؟؟راستی سلام پری رو برسون
پاسخ: چشم


الهه
ساعت17:36---2 فروردين 1394
نه ولی اینستا گرام چرا
پاسخ: اینسا ندارم


الهه
ساعت12:16---29 اسفند 1393
سلام ،کیک یه برنامه چته تقریبا مث لاین
پاسخ:اها .... فیسبوک عضو نیستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


الهه
ساعت18:24---27 اسفند 1393
چطوری ؟چه خبرا چیکا میکنی ؟میگما اجی kik داری ؟؟؟ دلم برات تنگ شده
پاسخ: خوبم تو چطوری ؟؟؟؟؟ kik چیه ؟؟؟ منم دلم برات تنگ شده اجی ...


الهه
ساعت20:58---26 اسفند 1393
سلام خوبی ؟؟؟عیدت پیشاپیش مبارک سال خوبی باشه
پاسخ:سلام عزیزم عید توام مبارک گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. چهار شنبه 20 اسفند 1393 . 14:36
^_^ here everything is mixed up ^_^
ABOUT

این وب مجهز به دوربین مدار بسته میباشد اومدی تو نظر یادت نره ✖ ◄▼►◄▼►▲◄▼►▲◄▼ دست به سینه بشین می خوام حرف بزنم! باید این چیزا رو بدونی: اینجا چاردیواری اختیاریه ! هر جور رفتار کنی همون جوری هم جواب میگیری ! ●●· هر روز شادتر از دیروزیم ✿✿✿ ◄▼►◄▼►▲◄▼►▲◄▼ ✖ نظر خصوصی ممنوع ✖ ✖ ورود هر بی جنبه ممنوع!!:D ✖ ✖ ورود افرادی که میخندی بهشونــ پرروو میشـــن ممنوع:D ✖ ✖هر کسی و که دلم بخواد لینک میکنمــــ✖ ✖ج کامت هارو مدیریت وبلاگ میده.✖ ◄▼►◄▼►▲◄▼►▲◄▼ ●●•مسلط به دو زبان زنـده دنیا : 1) زبون آدمـــــــــــــی زاد✔ 2) زبون نفــــــــــــهمی✔ باتشکر
CATEGORIES
TAGS
..DAILY.. ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
فرار مغزها ...
♂☠ يــــہ پســـر פֿــآص ☠♂
❤قلــــــــــــــــبم
دخترونه:)
دانلود همه چیز که دخترا وپسرا دوس دارن
وبلاگ رسمی علیرضا روزگار
کلبه عشق
유♥웃انتهای عشق유♥웃
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اینجا همه چی درهمه و آدرس anos.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER